Vragen van personeel
Wie contacteer ik voor vragen ivm Resto Leo of catering?
Vragen over restaurant, openingsuren, algemene vragen > info@restoleo.be
Contactpersoon: Daisy De Mol – 09/267.86.92
Vragen over cateringopdrachten/groeparrangementen > catering@restoleo.be
Contactpersoon: Nathalie Moerman – 0497/05.61.02
Kan ik streekgeschenken/producten krijgen in resto Leo?
Je kan streekproducten en geschenkmanden krijgen in de bistro van Leo. Er staat hier altijd een beperkt assortiment uitgestald. Wens je toch iets meer op maat of specifieke producten, dan plaats je een bestelling via de webshop op www.lekkeroostvlaams.be/winkel.
Je bestelling staat klaar in de bistro vanaf je een mail ontvangt dat je bestelling klaar is. Reken op een minimum van 2 werkdagen.
Vragen over pakketten/producten/webshop > winkel@lekkeroostvlaams.be
Contactpersoon: Maya Decelle – 09/223.23.24
Ik krijg geen personeelskorting wanneer ik een broodje bestel in de app
Je bent personeelslid maar krijgt geen korting wanneer je een broodje probeert te bestellen? Dat kan aan verschillende zaken liggen:
- Heb je een account? Bekijk in dit filmpje hoe je een account aanmaakt.
Let op: je maakt een account aan met je werk e-mailadres. - Ben je ingelogd? Maw zie je in de oranje balk bovenaan naast het icoontje van een persoon jouw naam staan? Zoniet, klik dan op dat icoontje en log in.
3. Ben je zeker dat je ingelogd bent, maar zie je geen korting verschijnen? Contacteer dan Sofie Vandenberghe – sofie.vandenberghe@erov.be
Ik wil mijn broodje cash of met maaltijdcheques betalen
Betaal je jouw broodje liever aan de kassa, bijvoorbeeld cash of met maaltijdcheques? Bestel dan je broodje vóór 10 uur aan de kassa in de bistro en reken ter plaatse af.
Dit om wachttijden aan de kassa op de middag zo beperkt mogelijk te houden, zodat iedereen ten volle kan genieten van zijn middagpauze.
Mijn badge werkt niet aan de kassa
- Zit je naam in het systeem? Neen, mail dan naar Nancy Fernandez-Diaz via nancy.fernandez-diaz@erov.be met melding van je naam, e-mailadres en dienst.
- Ja? Laat je badge inlezen aan de kassa. Dit moet eenmalig gebeuren en daarna zou de kassa jouw badge moeten herkennen.
- Is jouw badge stuk, gescheurd, etc. Vraag dan een nieuwe badge aan.
Ik heb iets betaald aan de kassa van bistro/resto maar de personeelskorting is er niet afgegaan
- Als je dit in de resto onmiddellijk opmerkt. Zal de kassahulp jou het correcte bedrag laten betalen en dan ga je met het kassaticket waarbij je te veel betaalde naar de kassa van de bistro en krijg je dit volledige bedrag cash terugbetaald.
- Merk je dit pas achteraf op? Ga met je kassaticket en je badge naar de bistro en vraag je teveel terug.
- Heb je geen kassaticket, dan kunnen we dit helaas niet meer terugbetalen.