Skip to main content

We gaan er even tussenuit!

Na alweer een ontzettend drukke, maar uiterst succesvolle periode bij resto Leo, is het tijd voor een welverdiende pauze. Van maandag 21 juli tot vrijdag 1 augustus zal ons restaurant volledig gesloten zijn. We nemen deze tijd om onze batterijen op te laden en te genieten van een momentje rust. Zowel de bistro als resto zullen niet open zijn, waardoor er niets aangekocht kan worden. Bovendien zal er ook geen mogelijkheid zijn om materiaal te gebruiken en ook schoonmaken of afruimen zal niet gebeuren. Idem voor de feestdagen vrijdag 11 juli en vrijdag 15 augustus.

Maar geen zorgen, tijdens de overgangsperiode van maandag 14 tot vrijdag 18 juli en van maandag 4 tot vrijdag 8 augustus zal onze bistro open zijn. Hoewel we dan geen warme maaltijden serveren, kun je bij ons terecht voor een heerlijke soepje, verrukkelijke broodjes, een pasta, een maaltijdsalade en een dessertje (aanbod wisselt per dag). 

Dus kom gerust langs voor een gezellige lunch in onze bistro tijdens de aangegeven datums, of noteer alvast in je agenda dat we van 21 juli tot 1 augustus even helemaal dicht zijn.

Geniet van de zomer, en we kijken ernaar uit om jullie daarna weer te mogen verwelkomen met een hernieuwde energie en inspiratie!

Tot snel!

Team Leo

 

Leave a Reply